julafton

I dag är det julafton och varje jul får vi ungifär två julklappar på morgonen. I morse så öppna jag mina julklappar och den jag öppna  först var det en  vitt stickad klänning... den andra julklappen var riktigt stor jag hade inte än anning  vad det  kunnde va men  när jag hade öppnat det så såg jag att det var en platteve.
Förut hade jag en tjock tv.
                                                                 ha de bra.
                                       Eller jag har hittat på en dikt som handlar om julen 
                
                       
                           Här kommer tomten han är fin hans  skägg lyser satt man ryser
                           han öppnar dörren frågar oss fins det  några  snälla barn JA FÖRSTOS
                           jag frågar han vill du ha en karamel  ja svarar han som en röst som låtert som FARFAR.       

                                                        Ha en bra jul  som jag har

                                                           7381-clipart-picture-of-a-santa-claus-mascot-cartoon-character-pointing-upwards


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0