Singel ;)

HEJ, '
nu sitter jag här vid datan med "BÄSTA" Linda ( Mikaelas kompis) jag har fått lånat en mobil av min mamma, för den " bästa"Linda hade ett halbope kort som jag fick. jag saknar efter min kära kompis Emma :)<3 för hon är på ett skidläger i fyra dagar men kommer hem idag :)<3 och jag måste tilläga att jag sitter här i en morgonrock, orkar inte klä på mej. Linda tycker jag är DRYG;( jag har en nalle som jag har gjort själv den är rosa :):)älskar den :D<3 mikaela sjunger på miss you med miley cyrus. jag gillar i skolan SO , svenska , och i fredags kollade vi på ett anvsnit av simson :D:D DET ÄGDE !!! dom små söta hundarna nero och frasse , ( SÅ SÖTA ):D<3 älskar miley och britney spears dom är Bäst ! okej nu har jag bara skrivit om vad jag tycker om och lite om idag men jag har gjort mer:) jag sov typ till elva för Mikaela hade spelat match dom vann och Linda var värdens bästa hejaklack;D amen iallafall , sen efter det kollade jag lite på tv och vi hade gäst! sen låtsades jag att jag var stålkvinnan Moa. jag har magrutor bara så alla vet och jag är singel så passa på ;) (stark är jag med).
sen spelade vi mario men linda förlora och jag vann är bäst men linda är bäst för det måste alla veta.
sen har jag bara tillbrigat dagen med dom BÄSTA .
vi ska äta pizza snart tror jag :):) GOTT !!<3


om ni är intresserad av mig så kometera nu när jag har en mobil kanske jag kan ge ut mitt mobil nummer ;)
hejdå // Moa.



okej ps , Linda är bäst ;);)   ( och om ni vill se nån bild får ni vell adda min msn och se en ) orkar inte lägga ut :)<3

Kommentarer
Postat av: isabel

hejj!! Moa du har haft en ROLIG söndag verkar det som och lycko dig som vackna klockan elva,

jag vackna klockan åtta typ för jag hade en fotbollstävling.

2009-12-06 @ 15:52:35
Postat av: Emma

HIHI stålkvinnan Moa!

2009-12-18 @ 08:50:48
Postat av: SMURFMOA ALLTSÅ JAG SOM ÄGER BLOGGEN

HEJ DET ÄR JAG SMURFMOA DET VAR EJ JAG SOM SKREV DET DÄR INLÄGET SINGEL DET VAR LINDA SOM GJORDE DET INLÄGET SATT NI VET.

MVH SMURFMOA HA DET BRA

2010-01-04 @ 22:19:22
URL: http://smurfmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0