suck

Suck
jag orkar inte spela mer  MARIO för MIKAELA och LINDA kör samma  bana hela tiden och  kör  just den barnan för jag inte gillar den och för att vara taskig.
jag vet att dom bara försöker  vara så taskig  för  dom  vill  att jag ska erkänna  att jag 
HATAR  DEN BARNAN  OCH ATT JAG  SUGER  PÅ DEN.

SÅ NYSS ERKÄNNDE JAG  MEN JAG ERKÄNNDE INTE ATT JAG SÖG PÅ BARNAN  ELLER HATA BARNAN
JAG ERKÄNNDE ATT JAG TYCKER ATT  DOM  ÄR  SÅ DRYGA.
Nu har jag skrivit  det  här på min blogg satt alla kan läsa det men det struntar  jag i för jag skriver inte löngner på min  blogg

hej  då
smurfmoa

Kommentarer
Postat av: Emma

JAG håller med om att det är drygt att förlora...

2009-12-18 @ 09:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0