talang jakt

Engaskolan som jag går på  har haft en talang jakt och först var det utagning och  den 16 dec är det  final.
Jag och Emma min bästa kommpis gick vidare till finalen vi gjorde gympa,   vi gör T.X.E  ner i split och lite viga saker...
Jag längta till talang jakten men endå inte  det  är på Öppet hus man kan  köpa  biljeter.
Det kommer nog vara många där och jag har scenskräk jag  kommer att dö jag hoppas att vi inte  gör fel...

                                       HEJ DÅ  ÖNSKA MIG LYCKA TILL.


 en gymnast  kan mycke...


Kommentarer
Postat av: Johan

Grattis!!!!

Roligt, önskar jag kunde vara med och se hur det går i finalen. Lycka till och hoppas det går toppenbra!

Kram

2009-12-09 @ 21:09:21
Postat av: Linda

hejhej , det kommer gå bra =)

2009-12-12 @ 17:47:05
URL: http://liindaapettersson.blogg.se/
Postat av: Emma

NU är det ialla fall över och det gick ju toppen bra MOIS! Eller rättare sagt Molly-Mus HIHI

2009-12-18 @ 09:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0