är hemma fån skolan idag

hej i dag är jag hemma  iställe för att vara i skolan för jag är sjuk.
har ganska tråkigt jag vakna i natt och mådde inte så bra.satt jag gick till mamma men jag vela inte vecka henne för hon hade varit uppe hela natten för ronja hade spyt.så jag lade mig vid chili som låg vid mammas fötter.
så jag har inte sovit så mycket.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,
och dom där . och , den betyder  braa saker.     

Kommentarer
Postat av: Johan

Stackare.. . Men det kan vara skönt att vara hemma och bli omhändertagen, hoppas du blir piggare snart. Kram

2010-02-22 @ 11:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0