en ny i klassen

hej jag har bra och dåliga nyheter den dåliga är att vi har en ny i klassen och den bra är att idag sa jag till pappas grav sten för det är ju alla hjärtans dag.
Då täncker ni väl,va det är så klart man vill ha en ny i klassen...men  det vill jag inte för att hon som är ny får nu all upmärksamhet och är väldig själsäker det kan man lätt säga.
för vi har grupparbete och då var den nya tjejen med oss.då skulle vi välja vem som skulle skriva  då sa mekika den som har finast hand still,ddå kan moa skriva svara debora,nej jag vill inte kan ingen annan skriva jag kan för jag har finast handstill sa den nya i klassen.men jag försöker vara snäll mot henne det  ska hon vara glad för.
men jag längtar till vi åker till graven jag ska köpa blå röd och gula rosor för om jag har samma färger blir det inta någon färg på graven.


ha det bra och förlåt för jag inte skrivit något på länge.

Kommentarer
Postat av: Johan

Perfekt tänkt med olika färger på rosorna ;)

Ibland kan det nog vara lite svårt att komma till en ny klass och då är man kanske lite osäker och blir då lite kaxig. Hoppas det blir bättre med tiden. KRAM

2010-02-14 @ 11:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0