orkar inte nå mer

aaaaaaaaaaa jag orkar inte nå mer.
mamma skulle hämta mig klockan kvart i tre.och jag kom kvart över tre.så mamma blev arg och skälde på mig och sen blev jag ledsen för jag glömde matte läxa ni skolan som ska vara inne imorgon.
SÅ NU KOMMER JAG FÅ EN VARNING.

jag dör och jag kommer nu att försöka undvika min familj och vänner satt jag inte gör något mer fel satt jag slipper skäl och jag är så arg bara arg arg arg...........................,så alla var bered att jag kommer att vara arg ett tag efter VARNINGEN..........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman!

Hoppas du inte undviker mig iaf, du ska nog göra mer än så innan jag blir arg. Alla gör vi fel ibland, inte mer med det men idag var nog en extra stressig dag för mamma.

Du är ju helt fantastisk (oftast!) ;)



dubbelkram

2010-02-05 @ 02:30:28
Postat av: Emma

Hej Moa! alla kan göra fel men jag tyckte att jag såg din läxa i korgen där man lämnar in läxorna gjorde du den på morgonen? hoppas du inte undviker mig heller.

2010-02-13 @ 10:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0