tja tja boken är borta

ojojoj jag har råkat tappa bort mikaelas bok som jag läser när jag sa att jag tappat bort den blev det liv i lukan
man skulle kunna göra en bok om bråket villken sukse den boken skulle bli den skulle kunna hete
bråket som aldrig tog slut.tänk er den skulle ungifär vara så här

-du får köpa en ny bok skrek mikaela
-jaja jag orkar inte lyssna nu jag tittar på teve svara smurfmoa

eller skulle boken kanske vara så här

-du ska köpa en ny bok till mig sa mikaela
-jaa det är så klart jag gör om man tappar bort något och inte hittar det då får man köpa en ny...

jag gillade mer den första i den den är mer min still.

ha de gott

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Underbart roligt skrivet, men jag tror nog att du får köra på nummer 2 ;)

2010-02-17 @ 17:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0