tja tja boken kom fram

hej jag har bra och goda nyheter.jag tar den bra först anja pärsson är på benen igen.den dåliga är att Anja pärsson är sexa en så länge...

Nu har jag hittat boken....den låg i en påse bakom en kartong.Ibland tänker jag det är bara onödigt att städa rummet förutom att man håller reda på sakerna men nu kom jag på en till sak som är bra med städning att man hittar ggammla saker som man har letat efter .t.e.x. när jag städa hittade jag min gosedjurskanin som jag fick när jag gick bus eller godis 2008.

men en sak är lite coolt,att jag har kvar mitt hjärtskrin som jag fick när jag fyllde fyra år men då var det hårspännen i den men dom är borta nu.

TYCKER DU ATT DET ÄR OCKEJ ATT HEJA PÅ NÅGOT ANNAT LAND ÄN SVERIGE PÅ VINTER OS.

  KOMENTERA MEJ OCH SKRIV VAD DU TYCKER,HA DET GOOOOOOOD GOOOOOD GOOOD..MVH SmurfMoa

Kommentarer
Postat av: Johan

Skönt att du hittade boken!! Kanske det blir lugnt ett tag;)

jag gillar också när jag hittar saker jag hade glömt bort att jag behövde. Jag tycker självklart att det är ok att heja på vilket land man vill. Vad tycker du?!

2010-02-18 @ 20:31:10
Postat av: Oscar

Jag brukar hejja på de som har finast färger. Jag gillar Canadas färger. Och Japans. Men de har ju samma färger.

2010-02-27 @ 04:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0