eva och ingmar ._.

hej nu är jag hos eva och ingmar.
elisabet och anders evas förra grannar kommer och hälsar på vid sex tiden,då äter vi kött potatis och vitlöks smör mmm det ska bli riktigt gott och roligt att dom kommer.
det var länge sen dom var och hälsa på har inte sett dom på ett par år.
eva har en stuga som ligger i tönsen och en gång  så fick elisabet och anders skjusa mig ditt och det var en bit och jag var liten då så vi stannade på en bensin mack inte för att tanka men för att köpa glass till mig.
ja det är det ända minne jag har kvar.och hur dom ser ut då men det är inte ett minne precis.

ha det good  goood

mums jag täncker mest på vitlökssmöret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0