mag + sjuk = magsjuk :(

jag är magsjuk det suger
jag fick det i fredags natt klockan 2.00.
och ljust då sov min bästis Emma över men jag han komma ut ur rumet innan jag spyde
när jag hade kommit till vardagsrummet som låg utanför mitt rum så spyde jag och där låg jag vid spy pölen och skrek på hjälp.
Då kom Emma till vardagsrumet och titta vad som hänt då skrek jag hämta mamma jag skrek inte men jag prata så högt så kunnde.
och jag har spyt några gånger till men dom historiena vill ni inte höra.
Ni vill väl inte ha läst det här men nu har ni gjort det...

MVH
smurfmoa,

hoppas ni har det GOOD  GOOD._.

Kommentarer
Postat av: Emma

hoppas att du blir frisk snart!

2010-01-24 @ 17:09:02
Postat av: Johan

Stackare. Hoppas du blir bättre snart. Jag saknar dig, Jag & Stina håller på att kolla efter en helg när du och Mixen kan komma och hälsa på :)

Krya på dig.

Kram

2010-01-25 @ 00:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0