SCHOOL

hej, jag saknar  min  bästa kompis Emma hon har åkt  bort någon stanns  jag kommer inte ihåg var hon åkte.
Men jag  vet att hon kommer hem den 11 eller 12 januari.
Jag har  inte kommit på några nya dikter tuver :( :O.
jag längtar till skolan men  ändå inte jag fick bra  betyg det känndes ialafall bra.
Jag  går ju i engelska skolan  så det  är ganska  mycke engelska och hårda regler men jag trivs än då så klart.
det dryga med skolan är att den börjar så tidigt på morgonen... mycke och om engelska skolan  men  jag trivs än då  så klart.


snygg bild fast  den skulle vara  snyggare om det inte stod   SCHOOL.

Kommentarer
Postat av: Emma

jag längtar också efter dig ses förmodligen i morgon för idag är jag sjuk

2010-01-12 @ 11:15:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0