skämtar du!!:(

Efter skolgymnastiken så  gick vi till klass rummet när vi gick in så såg jag rim och emma att Mr.Henningsson
min lärare  hade  skrivit på tavlan att jag och Emma skulle få vara med i drama altså skådespeleri.
vi  blev glad  men  jag vela  läsa istället för att fira så jag tog upp min läsbok som heter ÄKLIG den är bra men iallafall när alla hade kommit till klassrummet så sa mr.henningson att det här var grupperna som vi skulle få ha på en lektion.
alla blev glada men då räcker david upp handen då säger mr.henningsson att  david   får  säga vad han skulle säga han säger jag har redan haft matteproblem föra terminen,då säger mr.henningsson då måste vi göra om alla grupper inom mej tänker jag  varför varför aaaaaaa jag skulle vela gå fram till honom och  spy på han jag dör skämtar du tänkte jag!...

vissa kanske blev glad,arg,tyckte det var taskigt,var roligt.det suger tycker jag mvh smurfmoa, kram.

Kommentarer
Postat av: Johan

Hängde inte riktigt med, blev det så att du och Emma skulle vara i dramagruppen?

Kram

2010-01-20 @ 00:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0