konstigt Emma,konstigt

hej och hej först och fremst till Emma :)
Emma bärettade om vad som skulle hända i dag för dom som var jungfru och det stod att  nån skulle fria men det händer inte sa jag så klart men senare när jag hörde på radion så pratade dom om att fria och så...dät är lite ointressant att höra men det var så läskigt i det läget...
och efter skolan så kollade jag efter ett par dojer/skor jag hittade ett par jätte fina men dom var vita men dom var fina men jag köpte ingen klänning i år för att jag vela ha min tailand klänning för att vi ska sjunga surfing U.S.A :D...
ha det bra bloggen :)

Kommentarer
Postat av: Emma:)))

HIHI Pratade dom om det på radion också?

vilket sammanträffande!

nu kan du gå in på min blogg om du tippsar alla dina läsare om att gå in på www.kattemmiz.blogg.se så ska jag tippsa alla mina läsare om att gå in på din blogg. Jag kommer även skriva att den äger priecis som den gör

Ha det såsigt



Moa Alexandra... du vet!

2010-06-08 @ 20:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0