söta djur

haha jag vill börja med att presentera mamma och henke, nej jag bara skoja det är mamma och johan nää det får vara några andra istället en i nån i min familj



johan jag kom på att du oftas vill vara med på närbilder så jag knäppte en på dig... hahha förlåt mej egentligen är det en säl unge och det kan man inte kalla dig johan


söt va den kanske kan vara jag för jag är ju ganska söt hihi


mamma pappa och barn :) söttttttttttttta :)



egentligen får jag inte skämta om detta men jag kan inte hålla mig hon kommer bli arg men det är det värt det: detta är mikaela på rymmen


katter måste vara i form tycker vissa ser det ut som

 

gör er berädda för här kommer den sötaste av alla och när jag menar sötaste av alla men ar jag inte mej såklart utan
så söt va? mmm verkligen fat jag gillar inte vitt men det kanske min familj redan har förstått hehe


 ses sen kanske

Kommentarer
Postat av: Cajsa

du är välkommen in när du vill! :) härliga bilder! ^^

2010-06-14 @ 14:19:02
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: Emma:)))

HiHi Mikan på rymmen! den gillar jag:)))))

2010-06-17 @ 15:21:14
URL: http://kattemmiz.blogg.se/
Postat av: Johan

Jag skulle kunna vara en säl :) bra och snyggt inlägg.

Kram & V3

2010-06-17 @ 18:29:53
Postat av: mikaela larsson

MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-06-20 @ 20:42:29
URL: http://baaramiikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0