Stocholm

HEJSAN NU ÄR JAG PÅ VÄG TILL STOCHOLM :) MAMMA SKA KANSKE KÖPA EN BIL DEN ÄR MÖRKGRÖN KOMMER INTE I HÅG VAD MÄRKET HETTE ELLER VET EJ VAD MAN SÄGER NÄR DET GÄLLER BILAR MEN DET ÄR EN GRÖN SORTES BIL DET ÄR DET ÄNDA JAG VET JAG SKRIVER MED STORA BOKSEVER FÖR JAG SKRIVER FRÅN MAMMAS MOBIL OCH JAG FATTaR DEN INTE RIKTIGT                                                                                                                                                                              HA DET BRA :)

Kommentarer
Postat av: Emma:)))

kul hoppas att ni köper den!!!

grönt är även jätte fint på bilar!!!!

2010-06-17 @ 10:45:37
Postat av: Emma:)))

kul hoppas att ni köper den!!!

grönt är även jätte fint på bilar!!!!

2010-06-17 @ 10:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0