hej min lilla blogg:)

hejhej min lilla blogg i helgen kommer min morbror han heter johan :Djag längtar så.....men det jag tycker mindre om är att när jag sa till mikaela min syrra att jag skulle på GD/GEDEGIFTRÄNINGEN i stället för att gå på hennes komförmationsavslutning en jag tycker att GD/ GIFEN är lika mycket värd som hennes komförmationsavslutning.....

Och just nu så skriver jag en bärettelse å datan den är 5 sidor än så länge ocg nu har jag precis gjort början av bärettelsen :D ses sen ska skriva lite på den nu och sedan göra min läxa det är däremot tråkigare men i dag så gjorde jag mitt engelska test det gick bra tyckte jag så det känns perfekt :D :D

ses sen ha det såsit

såsit = mysigt :D


Kommentarer
Postat av: Emma :)))

hej Moiz! kul att det gick bra på engelska provet hoppas det går lika bra på de andra proven :))) Vad kul att du har börjat på en bärettelse, den måste jag läsa sen. jag håller med dig om att läxa är betydligt tråkigare om det inte är svenska läxa som man ska skriva bärettelse på och alltså en berättelse på ungefär 5-10 sidor.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. ses sen

2010-06-06 @ 17:56:41
Postat av: Emma :)))

hej moiz! kul att du har börjat på en berättelse jag hoppas den är bra och jag kanske kan få läsa den när den är klar? kul att det gick bra på engelska testet, hoppas att det går lika bra på alla andra test. jag håller med om att läxor är betydligt tråkigare om det inte är en svenska läxa som man ska skriva en berättelse som ska vara ungefär 10-15 sidor.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.

VI SES:)))))))

2010-06-06 @ 18:05:40
Postat av: Emma :)))

Ups jag trodde att mitt första inlägg försvann när klantige Erik öppnade min dörr för jag blev skrämd och råkade trycka någon annan stans men det försvann inte så det blev två typ lika inlägg

HIHI.,.,.,.,.,., ses

2010-06-06 @ 18:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0