hejhej bloggen :D

hejhej bloggen jag har precis vaknat jag vaknade vid tio,.,.,.,.,.
Igår var jag uppe länge för liam altså mickaelas brosa och mickan är min låtsas syster men i allafal liam jag och mickan körde sanning eller konsikvens jag var tvunngen att gå catwok i bekini i min nya som jag hade fått från kina den var snygg men jag hade ju aldrig provat den innan så :?.,.,.,.,.,
Och sedan tittade vi på Twiligt jag har sett den innan men jag tycker den är så bra så jag vela se den igen :P.,.,.

jag brukar också titta på vampyre daires det är en serie som går klockan åtta på torsdagar :Dden äger.,.,.,.,.,.

Kommentarer
Postat av: Emma :)))

hej hej din bikini är faktist riktigt snygg fast överdelen kanske möjligen är lite för stor men den passar dig jag gillar att läsa dina inlägg så det är bra att du har börjat blogga igen skriv, skriv, skriv.,.,.,.,.,.,.,.

2010-06-06 @ 17:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0