sommar time...

hejhej i gen nu går jag i 4 i IESG altså internationela engelska skolan gävle :D
Jag började spela habbo ett tag som jag också gör nu men...Jag har börjat försökt sluta spela det och skriva blogg i gen :D min kompis eller man kan säga bästa kompis Emma har också fixat en blogg jag ska tareda på vad den heter så ska jag senare säga vad den heter så alla ni kan titta på den bloggen också men.....
SNART ÄR DET SOMMMARLOV JIPPIIIII :D :D :D jag lägtar så mycket till det det kommer säkert vara varmare en vad det är i dag på sommarlovet och här hos oss är det 18 grader i skuggan i skuggan alltså varmt va:D och det bästa är att våra grannar har en pool som vi brukar få bada i :D :D :D :D*
  
:P HIHI :D

en sommar bild :D

Kommentarer
Postat av: Emma :)))

heej Moiz! kul att du har börjat blogga igen du kan få veta vad min blogg heter senare någon dag, jag har inte börjat skriva där än men kanske ska börja i början av SOMMARLOVET! längtar efter dig, vi ses

2010-06-06 @ 17:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0