hejsan

heej, förlåt att jag inte skrivit på länge men tappade orken att stirra vid skärmen. i övermorgon så är det ridning som jag hoppas går bra :) men det jag lite mindre serifram emot är engelska provet imorgon, det kommer nog inte gå lika bra :).Förra gången på ridskolan red jag klara hon är jobbig i boxen och när man rider för i boxen få försöker hon skräma en genom att försöka bita en men hon biter inte och när man rider så försöker hon bita hästen framför.Men hon är urgullig hon är vit med bruna fläckar och nu ska jag vara med på lucian på ridklubben :) ses pz lär dej rida lär dej gå lär dej älska gpk=(gävle ponny klubb) haha den suger jag vet

Kommentarer
Postat av: carro

vilket datum är lucia grejen? :D

2010-11-18 @ 15:46:39
URL: http://skraddarbacken.blogspot.com
Postat av: Emma <3

Heeeeeej! Hoppas du mår bra ses imorn, jag är nog frisk då jag kände mig lite hängig i morse och mådde illa, därför kom jag inte till skolan men jag kommer förmodligen i morgon!!!! :) SES

2010-11-23 @ 18:16:57
URL: http://kattemmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0