påskig dag eller!!?

                                                                           hejhej
idag är det påsk står det i almenakan...! igår hade vi gäster och dom sov över för dom fick lite=mycke alkohol i kroppen,hehe.så det blev så här.ronjas kompis nelli sov med varandra i ronjas säng, två vuxna sov i mickans säng en till vuxen i soffans som sov där och  ett barn i min säng. och jag mickan mamma och henke sov i mammas säng. det blev riktigt varmt, i vanliga fall tycker man doms säng är väldigt stor men igår när man sov där tycker man att den är ovanligt liten för att kunna sova i den.
ne nnu ska jag skriva lite om påsken!här kommer en påsk bild men eftersom jag samlar på smurfar ska ni få en smurfpåsk :Obild


glad påsk, längtar efter pony :D

Kommentarer
Postat av: Emma <3 bästis

fin bild :D

2011-04-25 @ 19:28:20
URL: http://kattemmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0