godis köpte vi iallafall :D

hejhej!! idag har jag ringt till emma och fråga om vi kunnde vara idag men det kunne vi inte :( så jag ringde smilla och fråga om v kunnde vara men det gick inte heller så nu är jag hemma och ronja är magsjuk och jag frisk :)jag har vart magsjuk 2 gånger den här vintern jag vill värkligen inyte bli smittad.melika och debbi vann vår no tävling som vi hade, så nu får dom åka till stockholm och tävla mot andra :) och jag var med dom som sjöng för skolan vi var typ 8 perssoner totat om man räknar med mig som sjöng, men nu iallafall sa ms.lane att vi ska få spela in i en studio bakrunden till något band :D super kul ska det bli.
ps.
inga kompisar men gott godis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0