hallehoppfallerannantop-ing

hejsan :)
nu blåser det som en storm utanför :/ det är bra men dåligt den bra saken är att när det blåser smälter snön snabbare men det dåliga är att när man går ut så blåser man i väg,det skulle vara en skön dag att vara ute om det inte blåste så mycket! Den stora granen utanför ser ut att tippa varje gång det kommer mycket vin :O
mikaela åkte nyss till sin pappa och mamma åkte och jobbade och nu är det bara jag  ronja och inga,inga är barnvakt åt ronja och mig. jag lät ronja sitta och titta på lasse majas dektektivbyro så jag slapp veva hopprepet hela tiden.
snart smälter all snö :D det kommer bli super skönt när den försvinner :D
men vill ni höra en gåta??! ni får höra den varelse ni vill eller inte för nu skrivaer jag den :)
vilket djur leder melodifestivalen i år?!

svaret får ni kommentera men jag säger svaret i nästa inlägg så var inte orolig :)
melodifestivalen kan vi prata om nu, de ämnet passar ju  till det här inlägget nu när jag skrev den dära gåtan.vilken ska vinna melodifestivalen eller vilken tyckte du skulle ha vunnit kommentera dom kan redan ha åkt ut du kan skriva vilken du tyckte skulle vinna ändå! själv tyckte jag LUKID jag tror dom hette nått sånt,dom ägde och på senen hade dom lite konstiga kläder och roliga färger, men det är sånna saker jag gillar :D erik saade tycker jag inte ska vinna faktis för om han vann hela tror jag att han inte vinner stora finalen med alla länder, hans låt är mer en radio låt tycker jag, inte för att vara taskig skriver jag det!
lukid
babsan då? hon är väl rolig men hennes låt var inte så bra om jag måste säga det, jag skulle jätte gärna att babsan skulle repsentera sverige men hennes låt var inte så kanon precis tyckte jag :(
babsan :)

jag är riktigt nöjd med en i sverige som vann melodifestivalen han heter martin stenmarck :D men en artist jag också gillar är jimmy jansson :D
martin stenmarck :D

jimmy jansson

ne nu blev det lite väl många artist bilder va!?egentligen har jag inte tittat speciellt mycket på melodifestivalen. nu börjar skolan igen :( det är väl roligt att träffa kompisar men måste jag gå upp så tidigt :( snart kommer sommaren :) jag längtar till sommarlovet så mycket!!!! :) fast i sommar får det inte bli mer än +30 då dör jag av värme.
ses sen i nästa inlägg men vet ni något kul att det här är mitt längsta inlägg jag nånsin gjort tror jag faktis för det är ungifär runt 23 rader :) det känns långt iallafall, men glöm inte att kommentera svaret på gåtan som löd såhär
vilket djur leder melodifestivalen i år!?
kommenter svaret om du kan det :) ps. man vinner bara äran :) svaret kommer i nästa inlägg :)tipsa om min blogg snälla :D

Kommentarer
Postat av: carro

Jag tycker Nicke Borg ska vinna! :D



2011-03-05 @ 18:12:24
URL: http://skraddarbacken.blogspot.com
Postat av: Emma <3

Hmmm... Om jag får gissa vilket djur det är så är det antingen VALEN eller MÄNNISKAN för det heter ju melodi-fest-i-valen eller så människan för det är ju vi som leder melodifestivalen! HAHA

Ha det gott igelkott! SES

2011-03-05 @ 18:15:28
URL: http://kattemmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0