internationella kvinnodagen och....

hejsan idag är det internationella kvinnodagen!!!! och så är det fettisdagen :)
nu e jag hos farmor :) jag ska sova där,det är skola imorgon men det gör inget för hon bor precis vid skolan nästan, det är precis brevid om man ska räkna hur långt bort jag bor!

svaret på gåtan som jag gav er för typ 2 inlägg sen va : valen :)
men jag har en fråga till er! är min blogg ockej?? saknar den någonting? om ni kommer på något komentera då e ni snäll :)

ha det bra vi ses imorn
ps. här kommer en bild
jag och mickan.
semlor <3<3


Kommentarer
Postat av: mathilda

hejsan jadå din blogg är fin :)

2011-03-08 @ 19:22:40
URL: http://mathildaamelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej! Älskar din blogg! Vi kanske kan va nån da snart, när jag blir frisk... Är sjuk nu, superseegt!

2011-03-09 @ 16:18:34
Postat av: Emma <3

förra komentaren som börjar med Heej! Älskar din blogg! var från mig!

2011-03-10 @ 10:16:42
URL: http://kattemmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0