white light moment

Hej allihopa !
 jag har hittat en jätte rolig sida med massor av smurfprylar:)
Själv har jag bara 6 stycken smurfar ännu men dom är inte så billiga dom kostar 50kr och om man vill ha en smurf med t.ex en dator så kostar dom typ 125 så mycket kostar dom på en affär men på den där hemsidan jag var inne på kostade vissa 30-150 kronor medans vissa kunde kosta 500 och uppåt ! jag samlar endast på dom och leker inte med dom ;)
 som sagt har jag själv bara 6 smurfar än sålänge och såhär ser en av dom ut :



Gillar ni smurfar ?

Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: tack så mycket :D <3

kul att du är med och tävlar också ^^



kramar<3

/kokorochan

2011-03-06 @ 20:38:49
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: Emma <3

kul! Det är verkligen jobbigt att de är så dyra... men sånt är livet :(

2011-03-07 @ 16:25:56
URL: http://kattemmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0