morgonen med pony´s gigantiska sår

hoppla

i morse väkte mamma mig klockan tio då åt vi frukost (jag ronja å mamma)sen sa jag till mamma att jag kanske skulle kunna ta bussen till farmor, men då va det lite tajt om tid för då var klockan 11 när jag hade ätit ringt farmor och fixat mig liite. så jag cyklade till stallet på 12 minuter medans jag lyssnade på ABBA :)när jag kom fram mockade jag, men det konstiga är att han gör 3 högar bajs två högar ligger brevid varann och en ligger utspridd längst väggen! såå gör han alltid, de e super jobbigt.efter jag mockat var klockan tio i halv tolv  så tog jag in pony och borstade han (fast mamma sa att jag inte skulle) jag borstade han lite lätt och smörjde in han med nån solskydsfaktor som är bra för sår!! jag märkte att han hade ett stort bett backom frambenet, det va ett stort bett när man bara tittade på det så såg det ut som 2 tillplatade köttbullar som låg uppe på varann.efter det märkte jag att klockan va 20 i 12 och min buss gick 12:13 så jag cyklade dom 3km hem och mamma hemtade busskortet jag hemtade väskan och tog ett glass vatten  (allt tog typ högst 1minut) och när jag va hemma så var klockan 5 över så jag cyklade till bussen (2km tror jag) och sen kom bussen sent så jag hade egentligen inte behövt slösat bort allt svett som jag blev av med!!

inte pony (så ni vet) :DD


Kommentarer
Postat av: Emma:)))

=)Hoppas du har de bra, nu e vi hemma... ska ut och äta, vi får se vad de blir för gott =))))

2011-07-24 @ 16:40:32
URL: http://kattemmiz.blogg.se/
Postat av: Emma

BÖRJA BLOGGA IGEN DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-09-13 @ 17:34:52
URL: http://kattemmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0