sean banan skaka roooompaaaa!!!

heej,,, igår va jag på sommarkväll!!
gissa vem som va dääär !!!!!
SEAN BANAN :O han ska spela in en film om han sean banan the movie!!! igår så väntade jag till kön blev kortare men när jag kom ditt så stod det två killar som sa att man inte fick ställa sig i kön för den stängdes för en halvtimme sen, men det fick jag höra precis när jag hade smygit in i kön hörde jag de, men eftersom dom inte märkte de så stod jag kvat :) sen när det blev min tur så sa sofi som jag mötte i kön (min kompis) att aficerna va slut, men jag fråga och jag fick den sista ( den som dom visa hur den såg ut) så jag gav 20:an men.... dom kostade 50hehe
-de gör inget sa killen som man betalade till
så när sean banan skrivit sin autograf så sa han
-en kraaam??!
*jaaaaaa,såklart* fast det tänkte jag bara haha
så då fick jag en kram av sean banan, ( bara så ni vet så heter han inte banan i efternamn han heter äpple!!! han sa de!!!så jag fick atougraf av den store sean banan timotej och love generation :) love generation är faktis super men ja e inte så förtjust i timotejj!vet inte varför men de är väl bara så


sean banan ska gö en film (sean banan the movie ) michael jackson var tvungen att dö innan han fick en film!!! de betyder att sean e litet snäpp bättre!! Iallafall för mig fast för mig ett stort snäpp bättre!

                                                           ha de gott köttfärs kott och glöm inte att lyssna på sean banan!!
ps. se upp! jag ska se premiären på sean banan the movie!!!!!så ta inte min plats!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0