tälta,jobbigare än man tror

hej, imorse vaknade jag i ett tält med alex och emma :Ovi hade tältat :) dee va suuuper vaarmt. jag DOG DÅ!!!!
på kvällen  spelade vi kort,ska iinte gå in på fler detaljer (emma du vet nog varför,hehehehe)eller...jag  kan ge er en ledtråd...embarrassing*:Overry verry embarrassing...jaja,just nu sitter jag här påen rosa stol mitt emot datan :)
jag är hos henkes kompis (med henke ronja mickan) i stockholm vi ska till grööönan imorgen, men jag får inte åka frittfall:O (tycker synd om mig!!!!!!!!!!!!!

heej då :)
ps,vänta några sekunder för du måste bläddra ner nu↓

























hej då :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Heej! Hoppas du hade kul på grönan även om di inte fick åka frittfall

2011-07-04 @ 14:45:34
URL: http://kattemmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0