dog,me,and at the end,eat and goodbye!!!

hejsan  D
idag vaknade jag 11.30, fast mickan och jag bara va vaken till två på natten! efter vi vaknade åt vi frukost  sen kom robert ( mickans pappa) och roberts tjej!!!!
dom hade med sig hundarna ( dom har 2 st) en av hundarna heter krut och den är jätte stor och den andra heter ezter och den är ganska liten. en sånhär↓

det är inte ezter (men det är samma ras och ser typ ut sådär :)

och såhär ser krut ut (de e inte han bara hans ras)
krut fick vara i bilen men ezter fick vara och busa med mig i kopel på gräsmattan :)vi hade suuper kul!

nu ska jag snart äta så ha det bra :) eller försök i alla fall



dee är jag :) ha det gooodigoodiiii :)

Kommentarer
Postat av: emma bff

Heej, får jag bara påpeka en sak, fel kön på Krut hunden på bilden e en hona xD

2011-07-13 @ 11:53:47
URL: http://kattemmiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0