hos bästa Eva

Just nnu är jag hos Eva! :D Snart kommer lukas hit han ska oxå sova här till imorrn :D sorry att jag inte bloggat på ett tag men har varit ganska trött :P igår hittade jag en jätte bra sida som dom visa steg för steg hur man ritade cartoon gubbar t.e x svampbob patrik gary south park gubbarna simson gubbarna å så :D

den sidan e grym, fast jag glömmde vad den hette så jag ska försöka leta rätt på den :D hoppas ni har en bra helg :) Imorrn ska vi kanske på ockelbo marknad, lääängtar för sist jag va där var jag typ 6/7 år å då köpte eva en stor sånnhär ballonghäst som typ inte fick plats i bilen å då blev åke arg fast eva tyckte att jag skulle ha den så hon brydde sig inte om han :D fast åke är jätte snäll :DDD

 

ses ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0