The new header<3?!

Gillar ni den nya headern??! syrran fixade den nu :DD Jag gillar den faktist riktigt mycke :D
Men jag ska flytta denhär delen där det står fakta om mig ;) osså har jag ränder på sidorna :O 
-JAG GILLAR INTE DET! INTE!!!
 
Men de ska oxå fixas! näst nästa helg ska jag till eva :DD det ska bli super kul, jag har längtat såå länge efter henne så jag bestämmde mig för att ringa henne, jag visste att jag skulle kunna komma, men det känndes ändå jätte bra när hon sa att jag skulle kunna komma :D
 
God natt :D (just nu tittar jag på projekt runway, vet inte vem jag hejar på, HJÄLP)

Kommentarer
Postat av: Nathaliiiies - Fotboll&Modellande

frågestund nu på bloggen! den som ställer mest frågor får en fet länk! massa kramar ifrån mig! direktlänk - http://nathaliiiies.blogg.se/2012/june/fragestunden-ar-har.html#comment

2012-06-19 @ 22:17:48
URL: http://www.nathaliiiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0