Turkiet :D

På söndag.... Åker vi till turkiet :D såhär ser vårt hotel å hotelstrand pool å så ut =D pretty good :P
Men en sak är att jag kommer inte blogga så mycket men jag ska försöka blogga 1 gång om dan, men jag gör just nu även fullt med tidsinställda blogg inlägg, jag kommer oxå lägga ut lite bilder på hur stekt jag har det xD haha, nee jag bara skämta men bilder kommer komma ut sen :D kanske när jag kommer hem elr då ;D
hoppas ni som ska på klassresa får det awesome oxå!!! lycka till :D BUSRING MYCKE FIFFI Å EMMA!
Det känns som jag kommer sakna Emma lite EXTRA mycke eftersom vi har vart bästisar i 6 år..... känns nästan lite tråkigt att åka... men vi ses snart :) (kommer sakna er oxå john å Fiffi :D)
KRAMIZAR =D :*
PS. vi åker på lördag till arlanda så jag bloggarförmodligen imorrn å i övermorrn oxå ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0